Aromatizacija prostora Secret Magic

Strategija prodaje mirisom proučava se i stvara više od desetljeća, a istraživanja su pokazala da se potrošači uvijek duže zadržavaju u dijelovima prostora koja su tretirana pažljivo izabranim mirisima.  
Preko osjeta njuha može se neposredno utjecati na ponašanje potrošača,

 

SPRING AIR

SPRING AIR je svjetski lider s tridesetogodišnjim iskustvom u profesionalnoj aromatizaciji prostora, i vlastitim razvojem namjenskih mirisa za sve vrste prostora, objekata i djelatnosti.
Tvrtka Spring air razvila je mirise čija namjena nije samo učiniti prostor mirisnim. nego i ovisno o namjeni prostora preko osjeta njuha neposredno utječe na ponašanje potrošača, koji se pod utjecajem ugodnog mirisa duže zadržavaju u prostoru, i ovisno o namjeni bude se potrebe za potrošnjom, koncentracijom ili opuštanjem, sukladno namjeni samog prostora. 
Miris se jako dobro nesvjesno pamti, i svaki puta kada se potrošać susretne s mirisom koji je osjetio kod Vas, automatski mu je javlja asocijacija na Vaš prostor, što se naziva produženo djelovanje. 

 

CILJEVI STRATEGIJE PRODAJE MIRISOM

Izazivanje ugodne asocijacije vezane uz Vaš prostor, Vaše proizvode i usluge, Vašu tvrtku
Utjecanje na buduće osjećaje vezane uz njih.
Izgradnja jake emocionalne povezanosti s navedenim produktima

Blog Ma-Tu Media

Aromatizacija prostora Secret Magic

Ma Tu Media pravno